hejochhåiblåbärsskogen

Som ni kanske har märkt tycker jag väldigt mycket om att skriva ihop många ord till ett enda långt. Jag vet inte varför. Kanske föll jag på huvudet som barn och hjärnan hamnade på fel håll. uppochner. I alla fall har åter en ny vecka dragit igång här i Skattungbyn, en ny vecka med nya upplevelser vid horisonten. Idag började 4:e och sista matlaget sin vecka. Sedan är det dags att stå på egna ben.

Jag vill slänga ut i det öppna en festival som kommer äga rum i sommar. Insperationsfestivalen som drar igång någon gång i sommar. Juli har jag för mig. Då vill jag se alla här!

Mer bilder kommer snart på denna vackra by och på vår verksamhet. Förhoppningsvis kommer bloggen nu att leva sitt eget liv och jag hoppas också att ”kaninen skutt” kommer att skriva en del här.

För övrigt är det mycket snö här uppe (nere beroende på vart man bor) och det är kallt. Men ändå på ett ganska skönt sätt kan jag tycka. Vi hade snöstorm i fredags och ögonen var fulla av kallt vatten.

Nuärdetdagsattgå!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

