Odlingen igång!

DSC_2867

ÄNTLIGEN 😀

DSC_2878

Vi blev jätte glada när grupp 1 första grodd kikade fram ….men det visade sig visst vara ett ogräs ^^

Om Skattungarna

Den här bloggen drivs av de kursdeltagare som går Skattungkursen just nu!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Odlingen igång!

  1. mustmas93 skriver:

    Har själv börjat planera odlingen här i Bonäs! Har för tillfället fyra ståtliga tomatplantor som står vid fönstret med frön tagna av tomater från självaste Skattungekursen! Men säg för guds skull inget till Patrik så han börjar tro att jag gick runt och stal en massa tomater! Vilket jag också gjorde…

  2. Johanna skriver:

    Hej tomattjuv, det är nog bara roligt om fröna sprids vidare!:)

  3. Tom Ten skriver:

    Jag måste erkänna att jag ochså vaktar lite olika ”stulna” skattisfrön som gror här hemma. Men ja tror på att frön vill bli spridda och att mitt frö karma således är intakt 😉

Kommentera

