Lär känna My

IMG_0662

Namn? My Johansson.

Var kommer du ifrån?  ”Jag kommer från Lycksele.”

Varför sökte du kursen? ”Jag har längtat efter att inte bo i en stor stad och att lära mig mer om självförsörjning. Jag känner att det finns en kunskapslucka mellan min och mina föräldrars generationer och den vill jag fylla. Jag vill också lära mig av andra som har samma intresse.”

Vilken är din favorit rotfrukt? ”Morot! För att den är så otroligt god när den är nyskördad.”

Vilken musik skulle du vilja vakna till? This town isn’t big enough for us both- sparks, den är medryckande musikaliskt och den har en rolig text.”

Vilken dold talang tar du med dig till kursen? ”Jag är hyfsad på Acroyoga.”

Om Skattungarna

Den här bloggen drivs av de kursdeltagare som går Skattungkursen just nu!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lär känna My

  1. Grym låt! Får kolla upp sparks helt klart. Kram från Göteborg

Kommentera

