Det växer så det knakar!

Förra veckan hade vi påsklov och vi som varit borta kom tillbaka till ett lite ”vårigare” Skattungbyn, snön är borta och temperaturen är över noll. Idag började vi skolan igen och det första jag gjorde när jag kom till Ollars var att springa upp för trappan och kolla våra odlingar. Jag fick en liten chock!!! Vi må ha varit lediga men våra odlingar har inte tagit semester, bebisarna har växt och blivit barn. Det är nog snart dags att skola om några av dem så att de får mer plats och kan växa sig ännu större och starkare så att de klara av den stor vida världen sedan. 

/Emelie

IMG_0003IMG_0005IMG_0007IMG_0008

Om Skattungarna

Den här bloggen drivs av de kursdeltagare som går Skattungkursen just nu!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det växer så det knakar!

  1. mustmas93 skriver:

    Wow! Själv kör jag i småskalig skala numera; små groningstester i krukor. Men jag funderar på att utöka odlingen ytterligare…

Kommentera

