Kursen börjar närma sig sitt slut.
Fyra veckor kvar.
Dags att reflektera?

Jag märker att skattungbybubblan börjar kraka och spricka lite lätt.
Läskigt.
Jag börjar söka mig utanför. Vad ska jag nu göra? Vad händer nu?
Vad vill jag göra? Vad behöver jag göra för att ta mig dit eller vara där jag är, där och så som jag mår bra. Och vill leva. ?
Många tankar, känslor.

Jag är så glad och tacksam, detta året har bekräftat och spunnit, det går att leva en annan livsstil än den jag växt upp i. En sådan en alltid drömt om och sökt efter, den där som jag vetat bara är. Den där enkla och meningsfulla. En tillåtande atmosfär. Här, där det känns som att det är mer okej att kunna känna sig som en dansande ängel eller en älva och nästa sekund få känna sig som svart aska som tappar sin gravitation i stormens vindar.

Människorna jag mött här… Vännerna som kommer följa mig livet ut…. KÄÄÄÄÄÄRLEK!
åh fina fina fina fina vänner

20160920_152508

 

 

Om Skattungarna

Den här bloggen drivs av de kursdeltagare som går Skattungkursen just nu!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

